آماده همکاری با پخش ها و فروشگاههای زنجیره ای

نان و پنیر و گردو یک ترمیب برنده است برای صبحانه ، عصرانه یا میان وعده ، به جز این ترکیب گردو و عسل ، گردو شیره و … هم جواب است! اما سوال اصلی این است چرا باید هر روز گردو بخوریم؟

مغزگردو خواص شگفت‌انگیزی دارد که می تواند در برابر بسیاری از بیماری‌ها از شما محافظت کند. دیابت، قند خون و مشکلات قلبی تنها بخشی از فوایدی این مغز خوشمزه است.

چرا باید هر روز گردو بخوریم؟‎

دلایلی که باید هر روز مغزگردو بخورید

کمک به کنترل وزن

گردو مقدار زیادی فیبر دارد. مصرف مغزگردو باعث می شود برای زمان زیادی احساس سیری داشته باشید. هرچند کالری مغزگردو بالاست؛ ولی مصرف روزانه آن به کنترل وزن شما کمک میکند.

خرید مغزگردو

کمک به خواب بهتر

قطعا مواد غذایی که مصرف میکنیم بر کیفیت خواب ما اثر دارد. یکی از موادی که در مغزگردو وجود دارد تریپتوفان است که کمک میکند خوابی آرام، با کیفیت داشته باشیم و همچنین باعث افزایش میزان سروتونین در بدن می شود. مغزگردو ، یک منبع طبیعی برای تأمین ملاتونین هستند که ملاتونینوظیفه تنظیم خواب در بدن را برعهده دارد.

جلوگیری از ریزش مو

مشکل ریزش مو دارید ؟ مصرف روزانه مغزگردو میتواند به شما کمک کند. مغزگردو به دلیل داشتن ویتامین B7 یکی از مواد غذایی است که به تقویت و رشد بیشتر و بهتر مو کمک می‌کند.

کند ساختن روند پیری

با افزایش سن چین و چروک های پوست ظاهر می شوند اما مصرف روزانه مغزگردو میتواند روال این جریان را کند نماید. مغزگردو دارای آنتی اکسیدان است که مانع بروز آسیب‌های پوستی جدی می‌شود. همچنین، مغزگردو امگا 3 دارد که باعث حفظ رطوبت و لطافت پوست می شود.

آرامبخش و کاهش استرس

بدلیل آنکه مغزگردو سرشار از فیبر، آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب اشباع نشده است به کاهش استرس کمک زیادی می‌کند. همچنین مغز گردو در کاهش فشار خون نقش تاثیر دارد و در از بین رفتن استرس و اضطراب کمک می‌کند.

این مطالب را هم بخوانید : یک عدد مغز گردو چند گرم است؟تشخیص مغز گردو ایرانی و خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *