آماده همکاری با پخش ها و فروشگاههای زنجیره ای

طبع گردو چیست؟

هرچند گردو میوه ای است که در مناطق سردسیری کاشت می‌شود، ولی طبعی گرم و خشک دارد. مغزگردو در طب سنتی طبع گرم و خشک دارد و از بین برنده بلغم مزاج است همچنین برای کلیه‌ها و ریه‌ها مفید است، گردش خون را بهبود میدهد و کمر و زانو را تقویت می‌کند.

برای استفاده مغزگردو دانستن طبع مغزگردو و طبع شخص مهم است که در اینجا به آن اشاره میکنیم شما با دانشتن طبع خود بهتر میتوانید به مصرف مغزگردو بپردازید

خرید مغز گردو

چطور بفهمیم سرد مزاجیم یا گرم مزاج؟

برای تشخیص دقیق سرد یا گرم بودن مزاج بهتر است به پزشک مراجعه کنید چرا که باید نبض و زبان فرد معاینه شود و شیوه زندگی شخص مورد بررسی قرار گیرد اما ما در این نوشته به نشانه های معمول آن اشاره می کنیم.

افراد دارای طبع گرم معمولا احساس گرما و عطش زیاد دارند ، داشتن رنگ سرخ و تیره، انرژی زیاد، تعریق بیش از حد و داشتن اشتهای زیاد و ضربان قلب بالا از دیگر نشانه های طبع گرم است.

افراد سرد مزاج معمولا احساس سرما دارند، پوست شان رنگ پریده یا کدر است، گردش خون ضعیف و اشتهای کم دارند مستعد مشکلات گوارشی هستند.
البته برای تشخیص دقیق باید به پزشک مراجعه کنید چرا که دکتر بهترین فردی است که می‌تواند گرم یا سرد بودن طبع شما را مشخص کند.

طبع گردو گرم و خشک است
طبع گردو گرم و خشک است

افراد سرد مزاج به راحتی میتوانند گردو مصرف کنند طبع گرم گردو به افراد با طبع سرد کمک می‌کند طبع خود را متعادل کنند. گردو و ترکیبش با خرما، شیر و یا ارده، از بهترین خوراکی ها برای غلبه ببر سردی مزاج است

افراد با طبع گرم باید از خوردن زیاد مغزگردو خودداری کنند این افراد بهتر است مغز گردو را همراه با پنیر یا تکه های میوه مصرف کنند که هم گرمی طبع گردو را معتدل کنند و هم از خواص مغزگردو بهره مند شوند.

این مطالب را هم بخوانید : تشخیص مغز گردو ایرانی و خارجیخواص گردو برای زنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *